Twój koszyk jest obecnie pusty!
Regulamin
REGULAMIN DEKORATORNI DŻOANNA
I OFERTA
Proces rezerwacji rozpoczyna się od zapoznania się z naszą ofertą – warto przejrzeć cały asortyment, ponieważ często Klienci znajdują u nas dekoracje, o których nie pomyśleli, a które pięknie uzupełniają całą oprawę uroczystości.
Aby dokonać wstępnej rezerwacji, należy skompletować listę interesujących produktów (można dodać je do koszyka), a następnie przesłać ją do nas wraz z informacją o dacie uroczystości oraz sposobie dostawy (odbiór osobisty w Zbąszyniu lub dostawa pod wskazany adres – cennik dostawy w załączniku).
Po otrzymaniu zapytania, sprawdzamy dostępność dekoracji, ustalamy szczegóły dostawy oraz informujemy o obowiązującej kaucji zwrotnej. Możesz też odwiedzić nas osobiście w Zbąszyniu i obejrzeć wszystkie dekoracje. Jeśli chcesz, żeby była dla Ciebie dostępna osoba, która opowie o dekoracjach i udzieli niezbędnych informacji skontaktuj się telefonicznie: 515 248 787.
II POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA I UMOWA
Po potwierdzeniu dostępności dekoracji przygotowujemy umowę wypożyczenia. Umowę przesyłamy drogą mailową na podstawie wcześniej podanych danych lub możemy podpisać ją osobiście w Zbąszyniu lub Siedlcu.
Zawarcie umowy następuje poprzez odesłanie wiadomości e-mail z potwierdzeniem akceptacji jej warunków lub po podpisaniu umowy osobiście.
W umowie jasno określamy terminy oraz kwoty: dotyczące zarówno płatności, kaucji jak i dostawy. Po jej zawarciu obowiązuje stała cena na konkretny termin podany w zamówieniu – niezależna od późniejszych zmian cennika.
III TERMINY
Dekoracje dostarczamy w ustalony wcześniej dzień do ustalonego w umowie miejsca. Jeśli wybierasz odbiór osobisty również zaznaczymy w umowie kiedy odbierzesz i kiedy zwrócisz dekoracje. Kaucja przepada, jeśli nie odbierzesz zamówionych dekoracji.
Zwrot dekoracji powinien nastąpić w pierwszy dzień roboczy po uroczystości, czyli najczęściej w poniedziałek.
IV KOSZTY WYPOŻYCZENIA
Na całkowity koszt zamówienia składają się:
- opłata za wypożyczenie dekoracji,
- koszt ewentualnej dostawy,
- kaucja zwrotna.
Wysokość kaucji jest ustalana indywidualnie w zależności od wartości i rodzaju dekoracji. Dekoracje i dodatki, które wymagają czyszczenia mają tę usługę już wliczoną w cenę.
V PŁATNOŚĆ
W przypadku zamówień składanych z wyprzedzeniem powyżej dwóch miesięcy, wymagany jest zadatek – jego wysokość podajemy w odpowiedzi na zapytanie, ponieważ jest zależny od ilości zamówionych produktów. Pozostała kwota płatna jest na miesiąc przed datą uroczystości.
Zamówienia realizowane z krótszym wyprzedzeniem (poniżej dwóch miesięcy) należy opłacić w całości od razu po podpisaniu umowy.
VI ZMIANY I REZYGNACJE
Rozumiemy, że plany mogą się zmieniać. Dlatego:
- do dwóch miesięcy przed terminem wypożyczenia – w przypadku rezygnacji, zwracamy całość wpłaconego zadatku,
- do tygodnia przed terminem wypożyczenia – istnieje możliwość korekty zamówienia o +/- 15% (jeśli pozwala na to nasz stan magazynowy),
- przy całkowitej rezygnacji z konkretnych pozycji – można wymienić je na inne dekoracje z oferty o zbliżonej wartości.
VII ZASADY ZWRODU I STAN DEKORACJI
Niektóre dekoracje wymagają czyszczenia po uroczystości (np. pokrowce, obrusy, dywany) – nie oczekujemy ich odsyłania w stanie idealnym.
Koszt czyszczenia tych elementów jest zawsze wliczony w cenę wypożyczenia.
Kaucja zwrotna podlega potrąceniu wyłącznie w przypadku widocznych uszkodzeń, trwałych zabrudzeń lub braku zwrotu danego elementu.
VIII SYTUACJE WYJĄTKOWE (NIEZALEŻNE OD STRON UMOWY)
W przypadku wystąpienia zdarzeń uniemożliwiających organizację uroczystości (np. zakaz organizowania imprez):
- Klient może bezkosztowo przenieść termin wypożyczenia na inny dzień,
- istnieje możliwość całkowitego anulowania zamówienia i zwrotu wszystkich wpłat.
W przypadku rezygnacji bez uzasadnienia (np. mimo braku zakazu organizacji przyjęć), nie zwracamy wpłaconego zadatku.
Jeśli została wpłacona już cała kwota, zwracamy jedynie wartość kaucji i kosztów przesyłki – opłata za wypożyczenie nie podlega zwrotowi.
W sytuacji ograniczenia liczby gości na przyjęciu poniżej ustalonego progu (poniżej 15%), dopuszczamy możliwość zmniejszenia liczby dekoracji – wyłącznie tych, które zależne są od liczby osób (np. pokrowce, podtalerze). Zmiana ta nie dotyczy dekoracji typu ścianki czy dywany.
W razie jakichkolwiek pytań, niezgodności bądź tematów spornych zapraszamy do kontaktu telefonicznego. Z pewnością uda nam się ustalić rozwiązanie zadowalające obie strony.
