Regulamin

REGULAMIN DEKORATORNI DŻOANNA

I OFERTA

Proces rezerwacji rozpoczyna się od zapoznania się z naszą ofertą – warto przejrzeć cały asortyment, ponieważ często Klienci znajdują u nas dekoracje, o których nie pomyśleli, a które pięknie uzupełniają całą oprawę uroczystości.

Aby dokonać wstępnej rezerwacji, należy skompletować listę interesujących produktów (można dodać je do koszyka), a następnie przesłać ją do nas wraz z informacją o dacie uroczystości oraz sposobie dostawy (odbiór osobisty w Zbąszyniu lub dostawa pod wskazany adres – cennik dostawy w załączniku).

Po otrzymaniu zapytania, sprawdzamy dostępność dekoracji, ustalamy szczegóły dostawy oraz informujemy o obowiązującej kaucji zwrotnej. Możesz też odwiedzić nas osobiście w Zbąszyniu i obejrzeć wszystkie dekoracje. Jeśli chcesz, żeby była dla Ciebie dostępna osoba, która opowie o dekoracjach i udzieli niezbędnych informacji skontaktuj się telefonicznie: 515 248 787.

II POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA I UMOWA

Po potwierdzeniu dostępności dekoracji przygotowujemy umowę wypożyczenia. Umowę przesyłamy drogą mailową na podstawie wcześniej podanych danych lub możemy podpisać ją osobiście w Zbąszyniu lub Siedlcu.
Zawarcie umowy następuje poprzez odesłanie wiadomości e-mail z potwierdzeniem akceptacji jej warunków lub po podpisaniu umowy osobiście.

W umowie jasno określamy terminy oraz kwoty: dotyczące zarówno płatności, kaucji jak i dostawy. Po jej zawarciu obowiązuje stała cena na konkretny termin podany w zamówieniu – niezależna od późniejszych zmian cennika.

III TERMINY

Dekoracje dostarczamy w ustalony wcześniej dzień do ustalonego w umowie miejsca. Jeśli wybierasz odbiór osobisty również zaznaczymy w umowie kiedy odbierzesz i kiedy zwrócisz dekoracje. Kaucja przepada, jeśli nie odbierzesz zamówionych dekoracji.


Zwrot dekoracji powinien nastąpić w pierwszy dzień roboczy po uroczystości, czyli najczęściej w poniedziałek.

IV KOSZTY WYPOŻYCZENIA

Na całkowity koszt zamówienia składają się:

  • opłata za wypożyczenie dekoracji,
  • koszt ewentualnej dostawy,
  • kaucja zwrotna.

Wysokość kaucji jest ustalana indywidualnie w zależności od wartości i rodzaju dekoracji. Dekoracje i dodatki, które wymagają czyszczenia mają tę usługę już wliczoną w cenę.

V PŁATNOŚĆ

W przypadku zamówień składanych z wyprzedzeniem powyżej dwóch miesięcy, wymagany jest zadatek – jego wysokość podajemy w odpowiedzi na zapytanie, ponieważ jest zależny od ilości zamówionych produktów. Pozostała kwota płatna jest na miesiąc przed datą uroczystości.

Zamówienia realizowane z krótszym wyprzedzeniem (poniżej dwóch miesięcy) należy opłacić w całości od razu po podpisaniu umowy.

VI ZMIANY I REZYGNACJE

Rozumiemy, że plany mogą się zmieniać. Dlatego:

  • do dwóch miesięcy przed terminem wypożyczenia – w przypadku rezygnacji, zwracamy całość wpłaconego zadatku,
  • do tygodnia przed terminem wypożyczenia – istnieje możliwość korekty zamówienia o +/- 15% (jeśli pozwala na to nasz stan magazynowy),
  • przy całkowitej rezygnacji z konkretnych pozycji – można wymienić je na inne dekoracje z oferty o zbliżonej wartości.

VII ZASADY ZWRODU I STAN DEKORACJI

Niektóre dekoracje wymagają czyszczenia po uroczystości (np. pokrowce, obrusy, dywany) – nie oczekujemy ich odsyłania w stanie idealnym.
Koszt czyszczenia tych elementów jest zawsze wliczony w cenę wypożyczenia.

Kaucja zwrotna podlega potrąceniu wyłącznie w przypadku widocznych uszkodzeń, trwałych zabrudzeń lub braku zwrotu danego elementu.

VIII SYTUACJE WYJĄTKOWE (NIEZALEŻNE OD STRON UMOWY)

W przypadku wystąpienia zdarzeń uniemożliwiających organizację uroczystości (np. zakaz organizowania imprez):

  • Klient może bezkosztowo przenieść termin wypożyczenia na inny dzień,
  • istnieje możliwość całkowitego anulowania zamówienia i zwrotu wszystkich wpłat.

W przypadku rezygnacji bez uzasadnienia (np. mimo braku zakazu organizacji przyjęć), nie zwracamy wpłaconego zadatku.
Jeśli została wpłacona już cała kwota, zwracamy jedynie wartość kaucji i kosztów przesyłki – opłata za wypożyczenie nie podlega zwrotowi.

W sytuacji ograniczenia liczby gości na przyjęciu poniżej ustalonego progu (poniżej 15%), dopuszczamy możliwość zmniejszenia liczby dekoracji – wyłącznie tych, które zależne są od liczby osób (np. pokrowce, podtalerze). Zmiana ta nie dotyczy dekoracji typu ścianki czy dywany.

W razie jakichkolwiek pytań, niezgodności bądź tematów spornych zapraszamy do kontaktu telefonicznego. Z pewnością uda nam się ustalić rozwiązanie zadowalające obie strony.